Wist u dat onze eventlocatie op de 4de plaats eindigde in de jaarlijkse Belgian Event Manager Guide? Een terechte kroon op het werk van ons team in samenwerking met onze exclusieve partner, Lamot congres-en erfgoedcentrum.
Wij stemmen de organisatie en indeling van onze feestzalen af op uw wensen. Ziet u het groots? Dat kan, want Grand Café Lamot kan tot wel 400 gasten in één keer verwelkomen.
Afhankelijk van welk soort event is het personeel in grote of minder grote getallen aanwezig. Aan de respectievelijke uniformen kan u onderscheiden wie zich inzet voor LAMOT en wie voor LAM'EAU.
Hebt u een vraag over uw event, hieronder vindt u de juiste aanvoerder.
Verantwoordelijk voor Sales & Communicatie van de volledige onderneming. Hij laat het personeel ontplooien in hun vaardigheden en vertrouwt hen de nodige verantwoordelijkheid toe.
Het hoofd van de catering en de volledige onderneming. Hij is flexibel en een sterke leider in omgang met de volledige werkploeg. Daarenboven punt hij af waar de afwerking het vraagt.
Ze is de uitvoerende manager van de feestzaal. Ze is een aanspreekpunt voor elk event. Haar grootste troeven zijn optimisme, flexibiliteit en ambititie waardoor ze snel het vetrouwen bij de klanten wint.
Communicator rond alle betrokken dienst in Grand Cafe Lamot. Ze plaats de klant steeds centraal en doet al het mogelijke om uw event vlot te doen verlopen. Na elk event bespreekt ze met u eventuele werkpunten om de organistie in de toekomst te verbeteren.
In 2011 ontdekt in de Antwerpse horeca. Hij begon zijn loopbaan na zijn militaire dienst in het Brusselse hotel keten, waarna hij chef van het gastronomische restaurant werd van het hotel. Daarna startte hij in 2017 in LAM'EAU, waar hij zich liet ontplooien met de nodige vrijheid in zijn eigen creativiteit
De souschef LAM’EAU heeft een palmares aan ervaring. Hij is jong en ambitieus en wenst binnen enkele jaren zijn eigen zaak op te starten. Hij bekijkt LAM’EAU als een voorbereidend project wat resuleert tot een betere keuken dan voorheen.
De zaalverantwoordelijke van LAM’EAU stelt zichzelf hoge eisen op en gaat doelgericht te werk in de zaal. Ze is steeds goed geluimd, dit weerspiegelt naar de tevredenheid van ons clienteel. Sinds de opening in maart ’16 bedient ze elke klant als een vaste klant.
Sollicteer in ons online systeem en je krijgt ASAP een antwoord terug.